EA:n luova johtaja haluaa firmansa peleistä helpommin opittavia

Kirjoittaja: Leevi Rantala
Julkaistu 2015-02-07

Ovatko nykyajan pelit liian vaikeita oppia? Kyllä ovat, mikäli uskomme Electronic Artsin luovaa johtajaa Richard Hillemania. Hän kommentoi asiaa Las Vegasissa järjestetyssä kokouksessa.

"Meidän pelimme ovat edelleen liian vaikeita oppia. Keskivertopelaaja viettää todennäköisesti kaksi tuntia pelin perusteiden hahmottamiseen."

Tämä on miehen mielestä aivan liian paljon pyydetty pelaajilta, joilla on todennäköisesti ajalleen muutakin käyttöä.

"Kahden tunnin pyytäminen jonkun perheellisen ajasta, etenkin kahden yhtämittaisen tunnin vaatiminen yhden pelin oppimiseksi on iso asia", Hilleman kommentoi.

Mitä olet mieltä? Ovatko nykyiset EA:n pelit liian vaikeita oppia?

Lisää luettavaa ja kuvia löydät Gamereactor.fi

Takaisin