Naughty Dog on tunnettu kauniista peleistään, ja firman jokainen uusi nimeke tuntuu näyttävän aikaisempaa upeammalta. Uncharted 4 ei näytä tekevän poikkeusta, sillä Games™-lehden haastattelussa pelin pääsuunnitelijat Josh Scherr ja Ricky Cambier kertovat heidän vieneen kasvojen animoinnin entistäkin pidemmälle. Miesten mukaan pelin hahmoille on mallinnettu kasvoihin yli 500 erilaista luuta, jotta heidän ilmeensä välittyisivät entistäkin paremmin:
"Olemme uudistaneet täysin kasvojen animoinnista vastaavan järjestelmän. Uncharted-sarjan edellisissä osissa ja The Last of Usissa hahmoille oli mallinnettu noin 90-100 luuta kasvoihin. Ajattele kuinka tarkasti Joelin ja Ellien tunteet välittyivät heidän kasvoiltaan, ja kuinka hyvin Troy Barkerin ja Ashley Johnsonin työskentely välittyi peliin. Ja tämä kaikki tehtiin vanhalla teknologialla. Nyt hahmojen kasvot koostuvat 300-500 eri luusta."
Uncharted 4: A Thief's End julkaistaan näillä näkymin ensi vuoden keväällä.