From Softwaren Bloodbornessa hyödyntämät suunnitteluratkaisut vaikuttavat myös ensi vuonna nähtävän Dark Souls III:n suunnitteluun. Mallia otetaan etenkin Bloodbornen taistelumekaniikoista. Asiasta kerrotaan Edge-lehden uusimmassa numerossa ja siitä raportoi Gamesradar.
Lehden artikkelin mukaan Dark Souls III:n sankari on sarjan edellisissä osissa nähtyjä janttereita nopeampi ja ketterämpi. Niinpä paikasta toiseen kipittäminen, vihollisten iskujen väistäminen ja miekalla huitominen käy aikaisempaa näppärämmin.
Onko suunnitteluratkaisu mielestäsi oikea? Jos et ole varma, voit käydä lukemassa Bloodbornen ja Dark Souls II:n arviot alla olevien linkkien kautta.
Lue Dark Souls II:n arvio täältä
"Erittäin tiukka vaikeustaso on se kynnys, mikä jakanee jälleen mielipiteitä, mutta päättäväinen opettelu kannattaa. Souls-kolmikko on hiljalleen historiaan jäävän konsolisukupolven yksi tasalaatuisimmista ja laadukkaimmista pelisarjoista."
Lue Bloodbornen arvio täältä
"Bloodborne yhdistelee jotain Souls-sarjan elementtejä onnistuneesti omiin ideoihinsa ja tuo paketin uniikkiin maailmaan. Peli ei edelleenkään sovi helppoja kokemuksia kaipaaville, tosin se on ehkä aavistuksen verran helpommin lähestyttävä."