Nintendo esitteli Zelda: Breath of the Wildin kaksiulotteisen prototyypin

Kirjoittaja: Markus Hirsilä
Julkaistu 2017-03-03

The Legend of Zelda: Breath of the Wildin taustalla vaikuttaneet Hidemaro Fujibayashi, Takuhiro Dohta ja Satoru Takizawa kertoivat GDC 2017 -tapahtumassa pelin olleen Nintendon kaikkien aikojen suurin projekti.

Miesten mukaan suurin haaste oli muuttaa maailma aktiiviseksi toimijaksi pelaajan rinnalle. Kehitystä nopeuttaakseen ja rahaa säästääkseen Nintendo kehitti kaksiulotteisen prototyypin Zelda: Breath of the Wildista käyttäen samaa fysiikkamoottoria kuin lopullisessakin pelissä. Esimerkkiä voi katsoa täältä.

Lisää kuvia on nähtävissä Pohjois-Amerikan Nintendon Twitterissä.

<bild></bild><bild></bild><bild></bild>

Lisää luettavaa ja kuvia löydät Gamereactor.fi

Takaisin