Mass Effect: Andromeda julkaistaan virallisesti huomenna 23. maaliskuuta. Itsensä Bioware Montrealin entiseksi VFX-tailteilijaksi ilmoittava heppu, joka työskenteli firmassa viiden vuoden ajan, on julkaissut kiinnostavia tietoja pelin kehityksestä ja siitä, miksi Andromeda on saanut alhaisempia arvosanoja kuin edeltäjänsä.
Muiden syiden ohella heppu väittää Bioware Edmontonin ja Bioware Montrealin olleen usein tukkanuottasilla keskenään. Erityisesti Bioware Montrealissa näyttää olleen paljon sisäisiä ongelmia: talo menetti viiden vuoden aikana 13 johtavaa pelisuunnittelijaa eri aloilta. Valitusta kerää myös työntekijöiden kohtelu tuotannon loppuvaiheessa.
Nimettömään lähteeseen tulee tietenkin suhtautua asiaankuuluvalla varauksella.
Kiitokset Neogafille