3DS:n pelit hienompia ilman 3D:tä?

Syvyysefekti syö pelien suorituskykyä
Kirjoittaja: Leevi Rantala
Julkaistu 2010-07-05

"Nintendo 3DS:n parissa työskentelevät kehittäjät" kertovat, että pelit voivat teoriassa näyttää paremmilta ja toimia sujuvammin, jos ne eivät käyttäisi laitteen 3D-ominaisuutta, raportoi IGN.

Ilmeisesti pelinkehittäjät voisivat käyttää ylijäävää tehoa tekstuureihin, monimutkaisempiin objekteihin tai ympäristöihin - ehkä jopa ruudunpäivityksen nostamiseen.

3D-ominaisuus on uuden käsikonsolin keskeisin ominaisuus, joten siitä luopuminen ei liene yleistä.

Toisaalta voisivatko sivuttaissuunnassa "kirjatyyliin" pidettävät pelit toisaalta näyttää muita pelejä paremmilta? IGN:n mukaan 3D-ominaisuutta tuskin näissä peleissä käytetään, koska vain toinen konsolin näytöistä kykenee 3D-kuvaan.

Lisää luettavaa ja kuvia löydät Gamereactor.fi

Takaisin