Deus Ex pitää vaikeustasot

Haasteet eivät skaalaudu itsestään
Kirjoittaja: Kimmo Pukkila
Julkaistu 2011-01-19

Deus Ex: Human Revolutionin tuottaja David Anfossi kiistää PC Gamerin haastattelussa, että toimintaroolipeli skaalaisi vaikeustasoaan pelissä kerättyjen kokemuspisteiden mukaan. Anfossin mukaan mukana on kiinteä ja perinteinen jako helppoon, keskivaikeaan ja vaikeaan. Kommentti kumoaa viime vuoden lopulla netissä kiertäneen tiedon, jonka mukaan Human Revolution sisältäisi dynaamisen vaikeusasteen. "En tiedä, kuka niin väitti, mutta hän oli joko humalassa tai ei työskentele meillä", Anfossi täräytti. Human Revolutionin julkaisua lykättiin hiljattain, ja peli ilmestyy aikaisintaan keväällä.

Lisää luettavaa ja kuvia löydät Gamereactor.fi

Takaisin