Obsidian oppi New Vegasista

Vähemmän mokia, enemmän hupia
Kirjoittaja: Mika Sorvari
Julkaistu 2011-05-11

Obsidianin toimitusjohtaja Feargus Urquhart on myöntänyt sen mitä pelaajat ovat tienneet jo tovin: Fallout: New Vegas olisi ollut parempi jos se ei olisi ollut niin buginen. Play-lehdelle puhunut Urquhart puolustelee lopputulosta sillä, että kyseessä oli valtava peli jota oli vaikea hioa täysin virheettömäksi. Hän myöntää silti, että se on vain tekosyy jolla ei ole väliä silloin kun joku on maksanut kuusikymmentä taalaa pelistä.

Obsidian aikoo silti oppia virheistään. Yhtiö on ottanut palautetta innokkaasti vastaan, ja pyrkiikin nyt kannustamaan kehittelijöitään tekemään Dungeon Siege III:sta jotain parempaa.

"Olemme pelanneet ja pelanneet ja pelanneet ja pelanneet varmistaaksemme että se on korkealaatuinen", Urquhart toteaa.

Lisää luettavaa ja kuvia löydät Gamereactor.fi

Takaisin