Ocarina of Time säilyttää buginsa

3DS-versio erittäin uskollinen N64:lle
Kirjoittaja: Mika Sorvari
Julkaistu 2011-06-27

Uudessa Iwatan kysymystuokiossa on muun muassa keskusteltu The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D:stä, sekä sen kehittelyssä esiin nousseista eriskummallisuuksista.

Grezzon ohjelmoijat olisivat luonnollisesti halunneet poistaa alkuperäistä N64-versiota vaivanneet bugit, mutta peliä pelanneet henkilökunnan jäsenet pitivätkin näitä hauskoina. Syntyi kompromissi, jossa ohjelmoijat poistivat pelistä vain peliä rikkovat ongelmat, jättäen hupaisat pikkubugit uuteen 3DS-versioon vanhassa muodossaan.

Joten jos tykkäsit aikanaan esimerkiksi kesyttää toriaukion koiria, se on edelleen mahdollista. Kokeilemalla oppii.

Lisää luettavaa ja kuvia löydät Gamereactor.fi

Takaisin