Lara Croft ei ollut enää relevantti

Hahmo täytyi luoda uusiksi
Kirjoittaja: Mika Sorvari
Julkaistu 2011-07-19

Crystal Dynamicsin brändijohtaja Karl Stewart on kertonut RPS:lle, että Lara Croft oli pakko luoda uudestaan, koska vaikka tämä olikin rakastettu hahmo, ei tämä enää ollut relevantti pelien maailmassa. Alkuperäinen hahmo oli liian etäinen ja kovapintainen, kun taas uutta versiota on helpompi lähestyä ja tähän voi myös samaistua paremmin.

"Uskon että Larasta oli tullut ikoni. Tämä etäännytti hänet samaistumisen saavuttamattomiin. Halusimme tuoda hänet tasolle jossa hänellä ei ole kaikkia niitä taitoja, jossa hän ei ole täydellinen. Moderni pelaaja osaa samaistua siihen, ja haluaa monimutkaisen sankarihahmon," Stewart kertoi.

"Uskon että vanha Lara oli kasvanut niin pitkälle kuin hän vain pystyi. Ei ollut enää kovinkaan montaa tarinaa jonka olisimme voineet kertoa. Tässä uudessa lähtöpisteessä meillä on hedelmällinen tilanne joka voi johtaa useisiin suuntiin."

Lisää luettavaa ja kuvia löydät Gamereactor.fi

Takaisin