Beyond Good & Evil 2:ta ei julkaista nykykonsoleille, koska kehitystiimi kokee teknisten rajoitusten estävän sarjan alkuperäisen vision toteuttamisen. Asiasta kertoi suunnittelija Michel Ancel Gamesradarin haastattelussa.
Ancelin mukaan kehittäjät törmäsivät teknisiin ongelmiin jo ensimmäisen osan kohdalla, mikä pakotti rajoittamaan pelin mittakaavaa ja jättämään avaruusmatkailun marginaaliseen osaan. Samoja kompromisseja ei haluta tehdä enää jatko-osan kohdalla.
"Beyond Good & Evilin mittakaava on iso: siinä on kaupunki, meri, kuu ja avaruusalus. Mutta avaruusalus suunniteltiin planeettojen väliseksi kulkuvälineeksi, joten oli turhauttavaa törmätä noihin rajoitteisiin", Ancel kuvaili ensimmäisen osan kehitystä Playstation 2:lle.
"Haluamme tehdä pelin, jonka aiemmin visioimme, ja välittää matkustamisen tunteen. Mass Effect teki hyvää työtä sillä saralla, ja uskon, että samaan suuntaan jatkaessa on vielä paljon tehtävää tarinankerronnan ja massiivisen maailman osalta."
Beyond Good & Evil 2:lle ei ole annettu julkaisuaikaa, mutta Ubisoft vahvisti viime kesän E3-messuilla, että projekti on siirtynyt seuraavan sukupolven konsoleille. Peli julkistettiin jo vuonna 2008.