Suomi
Gamereactor
uutiset
The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered

Pelisuunnittelijan mukaan näin Bethesda todella ajattelee pelien latausruuduista

Bruce Nesmithin mukaan latausruudut ovat vain pakollinen paha.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Latausruutujen poistumista tai alati parempaa piilottamista on lupailtu jo ainakin kymmenen vuotta, mutta aina niitä mustia latausruutuja vain peleissä näkyy.

Video Gamerille puhunut Bethesdan entinen pelisuunnittelija Bruce Nesmith paljasti, että latausruutuihin suhtaudutaan vain pakollisena pahana. Varsinaisia hyviä vaihtoehtoja kun ei ole.

"Everybody who complains about them assumes that it's done because we're lazy or we don't want to follow the modern thinking on stuff. The reality is the Bethesda games are so detailed and so graphics intensive... you just cant have both present at the same time."

"I can't have the interiors of all these places loaded at the same time as the exteriors. That's just not an option. You're actually better off stopping the game briefly, doing a loading screen and then continuing on...It's just one of those necessary evils, as it were, it's not that anybody at Bethesda ever wanted to do it. We just didn't have a choice, really."

The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä