Suomi
Gamereactor
ennakot
Eternights

Sunnuntain ennakossa Eternights - deittailusimulaattori kohtaa toimintaroolipelin

Saimme tutustua Studio Sain tulevaan julkaisuun vieraillessamme Los Angelesissa.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto

En valehtele, sillä en ole koskaan oikein ymmärtänyt treffisimulaattoripelien vetovoimaa. Samalla tavalla kuin ruoanlaitto roolipeleissä ja leikkiminen eläinkumppaneiden kanssa, olen aina huomannut, että nämä pelien elementit eivät ole yhtä houkuttelevia kuin päätarina ja pelattavuus - vaikka tiedänkin hyvin, että kasvava yleisö nauttii näistä niche-mekaniikoista. Joten, kun minut vietiin katsomaan Eternightsia Summer Game Fest Play Days -tapahtumassa Los Angelesissa, en tärissyt samanlaisesta jännityksestä, joka iskee kuin moukari ennen ensimmäisiä treffejä. Julkaisun alussa kerrottavan uskomattoman janoisen dialogin lisäksi päädyin nauttimaan siitä, mitä näin Studio Sain tulevasta hack and slash -tyylin japanilaisroolipelistä..

HQ

Pohjimmiltaan Eternights on yhdistelmä deittisimulaatiota ja toimintaroolipeliä. Toisaalta peli myös pyörii sen ympärillä, että puhut monien hahmojen kanssa ja katsot, oletko yhteydessä johonkin heistä syvemmällä tasolla. Keskustelet ihmisten kanssa henkilökohtaisesti deittailusovelluksissa ja pääset valitsemaan dialogivaihtoehtoja moneen suuntaan haarautuvista aiheista luodaksesi siteen näihin ihmisiin - tai vaihtoehtoisesti etääntyäksesi heistä. Jos asiat menevät hyvin, pääset treffeille ja toivot samalla, että asiat kehittyvät siitä eteenpäin.

Peli sisältää myös roolipelien toimintaelementtejä, jotka antavat pelaajan käyttää erilaisia ​​hack and slash -liikkeitä ja kykyjä, joilla pyritään päihittämään joukko vihollisia ja pomoja. Kyseiset viholliset ovat vääristyneitä ihmisiä, jotka outo voima on ottanut valtaansa ja heistä on tullut hirviömäisiä ja raakoja olentoja. Sinun on taisteltava näitä hirviöitä vastaan ​​toivoen löytäväsi parannuskeinon, pelastaa koko ihmiskunta ja estää todellinen maailmanloppu. Nämä hack and slash -järjestelmät eivät ole yhtä monimutkaisia ​​kuin soulsborne-peleissä, mutta ne vaativat silti hieman tarkkuutta, jotta pääset etenemään oikeaan paikkaan. Erilaiset taistelumanööverit näyttävät sujuvilta ja tehokkailta, ja ovat jännittäviä käyttää. Taisteluosuuksien kohdalla Eternights veti minut toden teolla mukaan seikkailuun.

Peli näyttää myös saavuttavan erittäin hyvän tasapainon treffisimulaation ja toiminnan välillä. Kaikille, jotka ovat etsineet tällaista peliä - jotain, joka muistuttaa Persona 5 Strikers -peliä paljon syvemmillä treffielementeillä varustettuna, sisältää paljon arvostettavia asioita. Niille, jotka etsivät useampaa teemaa yhden sijaan - peli on tasapainossa näiden suhteen. Eternightsista on helppo nauttia ja sen sisäistää helposti, eikä toinen teema jää toisen varjoon, kuten taisteluelementtien kohdalla.

Tämä on mainos:
Eternights

Jokaiselle, joka pitää dating sim -alagenreä omituisena, heille jotkut dialogivaihtoehdot voivat olla vaikeita sulattaa. Ei voida kiistää, että olemme kaikki vain kehittyneitä apinoita, joita hallitsevat eläimelliset vaistot, mutta osa dialogista ja toimintavaihtoehdoista saivat minut kyseenalaistamaan uskoni ihmiskuntaan. Mutta jälleen kerran, tämä on vain mielipide henkilöltä, joka ei yleensä harrasta sim-pelejä, joten ehkä kuulun vähemmistöön mielipiteeni kanssa.

Voin kuitenkin vakuuttavasti kertoa, että varsinainen pelinkulku ja etenemisjärjestelmät tuntuivat kaikki erittäin tiukoilta ja intuitiivisilta. Eternights on vankka japanilaisteemainen roolipeli, ja pelaajat joutuvat kohtaamaan kaikenlaisia ​​ainutlaatuisia haasteita, olipa sitten kyseessä ympäristöön pohjautuvat puzzlet, tanssien tehtävät minipelit ja monet muut asiat. Yhdistä tähän tonneittain animoituja välikohtauksia ja lukuisia tutkittavia vankityrmiä, niin saat melko täydellisen pelin - vaikka olenkin vakuuttunut, että se on räätälöity eri väestöryhmille kuin minulle.

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä