Suomi
Gamereactor
uutiset
Sonic Frontiers

Takashi Iizuka selittää, miksi Sonic Frontiers toimii edelleen hyvin Nintendo Switchillä

Hedgehog Enginen monipuolisuuden pitäisi (toivottavasti) johtaa sujuvaan kokemukseen.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Pian Sonic lähtee uuteen nopeaan seikkailuun Sonic Frontiers -pelissä. Sonic Team on sarjan ensimmäinen peli, joka julkaistaan ​​nykyisen sukupolven konsoleille, ja se on valinnut kunnianhimoisemman suunnittelun, jossa on "valtavia avoimia alueita", joita voit vapaasti tutkia haluamallasi tavalla.

Samaan aikaan peli julkaistaan ​​edelleen vanhemmille konsoleille Xbox Onelle ja PS4:lle, ja se on jopa saamassa samanaikaisen julkaisun ainakin laitteiston suhteen vaatimattomalle Nintendo Switchille.

Lehdistötilaisuudessa saimme tilaisuuden kysyä Sonic-sarjan tuottajalta Takashi Iizukalta toimittamisen haasteista niin laajalle valikoimalle alustoja. Vaikka hän myöntää, että se ei todellakaan ole helppo saavutus, hän on myös varma, että heidän oma Hedgehog Engine -pelimoottorinsa on valmis tehtävään.

"It is extremely challenging to develop on this incredibly wide spectrum of hardware. But the good thing is we are using the Hedgehog Engine," says Iizuka-san. "And as we saw with Sonic Forces, yes, we were able to deliver a game across not only the very low-end spec machines, but also the high-end spec machines."

Vaikka Sonic Team toimii 30 fps:n nopeudella ja pienemmällä resoluutiolla kuin huippuluokan kollegansa, se pyrkii silti tarjoamaan vertailukelpoisen kokemuksen viimeisen sukupolven konsoleissa ja Nintendo Switchissä.

"Our artists are making tons of content at very high levels, and if you got this great and amazing high-spec PC, that's great. But we also want to make sure, that people who are playing on the Nintendo Switch have the same experience. So, we are not necessarily using the same high-end assets, but the Hedgehog Engine is able to reduce it to a size were it's going to look very comparable on a Nintendo Switch, as it is to a high-end PC," Iizuka-san selittää.

Meidän on odotettava 8. marraskuuta asti saadaksemme selville, kuinka Switch-versio todella kykenee suoriutumaan, mutta koska perheystävälliset pelit, kuten Sonic, ovat erittäin suosittuja alustalla, voimme varmasti kuvitella, että Sonic Team on käyttänyt paljon aikaa varmistaakseen, että versio ei jää kovin paljon jälkeen suorituskyvyn suhteen.

Sonic Frontiers

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä