Suomi
Gamereactor
uutiset
Metroid Prime 4: Beyond

Tältä Metroid olisi näyttänyt Nintendo 64:llä

Yksinäinen kehittäjä käytti Unitya.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Nintendo 64 oli siitä kiinnostava konsoli, ettei sille koskaan saatu omaa Metroidia. Tuottaja Yoshio Sakamoton mukaan Nintendo 64 ei saanut omaa Metroidia, koska ohjaus oli niin vaikea saattaa kolmiulotteiseen peliin. Syynä oli varmasti myös Nintendo 64:n kummallinen peliohjain.

Kehittäjä Luto Akino kuitenkin päätti faniprojektina Unitylla tehdä Metroidin Nintendo 64:lle. 1990-luvun estetiikka mielessä (oi niitä aikoja, se oli aikaa se) ja pelattavuus tuo mieleen sellaiset kuin Super Mario 64 ja The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Sellainen Nintendo 64:n Metroid varmaankin olisi ollut.

Kehittäjä Luto Akino on ollut faniprojektinsa kimpussa jo vuodesta 2022, ja sosiaaliseen mediaan on jaettu lukuisia kuvia ja videoita siitä, mitä on saatu aikaan. Valitettavasti lienee vain ajan kysymys, milloin Nintendo lakimiestensä välityksellä ajaa koko projektin alas.

Metroid Prime 4: Beyond

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä