The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered on julkaistu, ja mukana on myös yksi suorastaan legendaariseksi tullut tehtävä.
Goblin Trouble laittaa pelaajan ratkaisemaan kahden hiisiheimon kiistaa Yellow Roadilla. Tehtävän parissa työskennellyt suunnittelija Kurt Kuhlmann laittoi mukaan ominaisuuden, että jos hiisiheimon pyhä toteemi varastetaan, alkaisi melkoinen meno. Hiidet nimittäin voisivat käydä sotaa muita heimoja vastaan, ja teoriassa kaikkia niin sanottuja NPC-heimoja vastaan.
Eurogamerille puhunut Kuhlmann kertoi, että tehtävä sai koko pelin natisemaan liitoksissaan. Seurauksena oli eräänlainen hallittu kaaos.
"I don't remember the specifics, but the goblin war was stretching the limits of our game systems, especially the AI and scripting. My guess is that because of the scripted nature of the goblin wars system, when you use Wait the scripts aren't getting updated properly."
"I took my opportunities to introduce whatever elements of 'controlled chaos' whenever I could."