Gamereactor



  •   Suomi

Kirjaudu sisään
Gamereactor
Autot

Tämä on Simlabsin ensimmäinen rattipohja DDX Torquesync

Tässä tulee 2000 euron hintainen suoravetorattipohja hollantilaiselta simracingcompanylta Simlabilta ja se on aivan mieletön...

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Hollantilainen Simlab on jo useiden vuosien ajan tehnyt mainetta sim racing -maailman ehkä kattavimpien ja laadullisesti edullisimpien alumiinirigien valmistajana, mutta viime aikoina he ovat päättäneet laajentaa toimintaansa ja alkaneet valmistaa vaihdevipuja, käsijarruja, polkimia ja nyt myös suoravetoisia rattialustoja. Heidän ensimmäinen pohja on nimeltään DDX ja se julkaistaan ensi vuoden maaliskuussa. Simlöabin itsensä mukaan he ovat rakentaneet servomoottorin, jossa on suurempi herkkyys ja enemmän yksityiskohtia kuin kaikissa kilpailijoissa ja täydellä (hirvittävällä) 39 Nm vääntömomentilla huippumallissa (!) voimme tietysti helposti odottaa hirviömäisiä määriä tehoa sille, jolla on todella vahvat kädet/akselit. Hinnat sitten? 26 Nm:n malli maksaa 1499 euroa, kun taas 39 Nm:n malli maksaa 1999 euroa. Kallista tavaraa, lievästi sanottuna.

TorqueSync-patentoitu teknologia
Muuntaa pelivoimakäskyt moottorin vääntömomentiksi erittäin pienellä viiveellä ja suurella tarkkuudella. Säilyttää FFB-efektien mikrotarkkuuden, parantaa vakautta transienttitapahtumien aikana ja parantaa auton hallintaa reunoilla.

Optimoitu servomoottorin suunnittelu
Servomoottorimme ovat teollisen luokan käsin valmistettuja yksiköitä, joissa on harmonisoidut magneettiparit ja hajautetusti käämitetyt staattorisydämet. Tämä arkkitehtuuri eliminoi käytännössä vääntömomentin aaltoilun ja tarjoaa DDX TorqueSync -perustojemme luonnollisen, pehmeän tuntuman.

Sisäinen 350 V:n käyttöjännite
Servon käyttäminen sen natiivilla 350 V:n väylällä lisää jännitevaraa ja virran nousunopeutta. Moottori reagoi nopeammin syötteisiin, voimapalaute tuntuu elävämmältä ja voimakkaammalta, ja hallinta rajoilla ja niiden yläpuolella paranee.

Kehittynyt liukunopeus
Tyypillisiin 48 V:n arkkitehtuureihin verrattuna 350 V:n väylä tarjoaa korkeamman virran nousunopeuden moottorin vaiheissa. Tämä virran nopeampi nousu ja lasku vähentää vääntömomentin tuottamisen viivettä, säilyttää yksityiskohdat terävissä transienteissa ja pitää voimat vakaina raskaissa, nopeasti muuttuvissa kuormissa. Käytännössä tunnet terävämmän sisäänajon, tarkemmat mikrotason yksityiskohdat pinnanvaihteluissa ja puhtaamman palautumisen, kun takapyörä lähtee liikkeelle.

USB-datan läpivienti
Data-passthrough-ratkaisumme on laaja ja tulevaisuuden kestävä sekä taaksepäin yhteensopiva kaikkien USB-ohjauspyörien kanssa. Rattihubissa on USB-liitäntä, joka ulostulotetaan suoraan laitteen takana olevan USB 3.0 -liittimen kautta. USB-läpiviennin lisäksi pikalukituksen sisällä on viisi erillistä johtoa. Yksi tarjoaa erillisen 5 V:n ja 2 A:n virtakiskon suuremman virrankulutuksen omaaville pyörille ja navoille. Loput neljä ovat käyttäjän määritettävissä olevia I/O-linjoja, joita voidaan käyttää integrointeihin, kuten CAN-väylän tai EtherCAN-läpivientiin.

Tämä on Simlabsin ensimmäinen rattipohja DDX Torquesync
Tämä on Simlabsin ensimmäinen rattipohja DDX Torquesync

Liittyy aiheisiin:

Autot


Ladataan seuraavaa sisältöä