Suomi
Gamereactor
uutiset
Uncharted 4: A Thief's End

Tiesitkö? Unchartedissa ei ole hipareita, vaan onnea

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Miksi Nathan Drake pystyy juoksemaan hurjassa luotimyrskyssä läpi elokuvamaisten kohtausten? Naughty Dogin animaattori Jonathan Cooper kertoo, että kyse on onnesta. Toisin kuin voisi ajatella, Unchartedin sankarilla ei ole valtavaa määrää osumapisteitä - ei ainakaan perinteisessä mielessä. Pelin kaanonissa Nathan Drake ei yksinkertaisesti saa osumaa ennen kuolettavaa iskua.

Kun Nathan joutuu tulitukseen, pelin kuva sumenee. Se estää näkemästä tarkalleen, mitä tapahtuu, mutta samalla sumeneva ruutu ilmaisee pelaajalle, että Nathanin onni on kulumassa loppuun.

"Yksityiskohta, jonka opin liittyessäni tiimiin: Drake ei ota koskaan luodeista vahinkoa", Cooper twiittaa. "Punainen UI, joka osoittaa 'osumia' kuvaa hänen 'onnekkuutensa' loppumista. Viholliset saavat lopulta puhtaan osuman, jos hän saa riittävästi läheltä piti -osumia."

Ensimmäiset kolme Uncharted-peliä ohjannut Amy Hennig vastasi: "Totta! Se oli alkuperäinen tarkoituksemme (jotta peli pysyisi samanhenkisenä niiden elokuvien kanssa, joita kunnioitimme)."

Siinäpä knoppitietoa, kun seuraavan kerran Unchartedista tulee puhe.

Uncharted 4: A Thief's End

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä