Suomi
Gamereactor
uutiset
Crysis Warhead

Tietoa Crysis Warheadistä

Crytek vääntää nupit kaakkoon

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

EA:n ja Crytekin tekemästä Crysis Warheadistä tihkuu uusia yksityiskohtia. Pelin lähtökohtana on ollut nostaa alkuperäinen Crysis uudelle tasolle, joten pelaaminen on suunniteltu aiempaa vapaamuotoisemmaksi ja toiminta entistä kiivaammaksi. Tarina, joka esittää uuden näkökulman alkuperäisen pelin tapahtumiin, kestänee kaiken kaikkiaan 8-10 tuntia.

Pelin aikana pelaaja pääsee hyödyntämään uusia ajokkeja, joihin kuuluvat esimerkiksi raskaasti panssaroitu hyökkäysvaunu ja uusi ilmatyynyalus. Asearsenaaliin lisätään ainakin kranaatinheitin ja tuplakonepistooli. Jotta raskaampi tulivoima ei tekisi pelistä liian helppoa, tekoäly toimii aiempaa järjestelmällisemmin ja noudattaa kunnollisia taktiikoita. Moninpelirintamalle puolestaan saadaan uusi joukkuepohjainen pelimuoto.

Ehkä kaikkein paras uutinen Crysis Warheadistä on kuitenkin se, että pelin pitäisi olla tuntuvasti alkuperäistä Crysista kevyempi. Crysis ei tahtonut toimia nopeimmillakaan tietokoneilla, mutta Warheadin pitäisi puskea silkinpehmeää huippugrafiikkaa jo keskitason kokoonpanolla. Crytekillä varmasti toivotaan paremman toimivuuden näkyvän myös myynnissä, sillä Crysisin kysyntä oli studiolle pettymys. Vaikka Crysis Warhead tuleekin vain pc:lle, tulevaisuudessa studio aikoo suunnitella uudet pelinsä myös konsoleita silmällä pitäen.

Aiheeseen liittyviä tekstejä

Crysis WarheadScore

Crysis Warhead

ARVIO. Kirjoittaja Jaakko Maaniemi

Viime vuoden isoin räiskintäpeli on tämän vuoden mukava pikkuräiskintä. Crysis Warhead on lyhyt, mutta myös halpa.



Ladataan seuraavaa sisältöä