Kun Hollywood kiipeää tasaisesti taloudellisen lunastuksen tielle COVID-19-pandemian jälkeen, se elää edelleen YouTuben, Instagramin ja TikTokin kaltaisten sivustojen hallitsevan aseman varjossa. Jopa elokuvateattereissa, joissa luulet voivasi paeta loputonta vierittämistä, sinulla ei ilmeisesti ole paljon onnea.
Yhdysvaltain kansallisen tutkimusryhmän tietojen mukaan ( Bloombergin kautta) noin 60 % teini-ikäisistä käyttää puhelimiaan katsoessaan elokuvia ja televisiota kotona ja lähes 20 % teini-ikäisistä käyttää puhelintaan elokuvateatterissa.
Koska on helpompaa kuin koskaan saada käsiisi puhelin, joka voi toistaa YouTubea ja antaa pääsyn sosiaaliseen mediaan, ei ole ihme, miksi niin monet lapset ja teini-ikäiset suosivat lyhyempää sisältöä pienemmillä näytöillään. Ilmeisesti se on nyt saavuttamassa pisteen, jossa lapset saattavat saada puhelimen ennen kuin heidät edes jätetään yksin taloon.