Uusi Warhammer 40,000: Dawn of War IV:n kehittäjäin blogi kertoo tarkemmin yksiköiden mukauttamisesta, tuhoamisjärjestelmästä ja muusta
Dawn of War IV saattaa tuoda pelisarjan joiltain osin takaisin juurilleen, mutta älä odota ensimmäisen pelin rajoituksia.
Warhammer 40,000: Dawn of War IV näyttää tuovan RTS-franchisingiin sellaista yksityiskohtaisuutta, jota emme ole vielä nähneet synkässä kaukaisessa tulevaisuudessa. Tukikohtien rakentaminen on palannut ja sitä on parannettu, yksiköiden mukauttaminen on mahdollista, ja ympäristöä varten on olemassa tuhoamisjärjestelmä.
Kaikki tämä kuulostaa hyvältä uudessa kehittäjäblogissa, jota King Art Games on käyttänyt tuoreen Back to War -trailerin läpikäymiseen. Pitkän postauksen ensimmäisenä silmään pistää todennäköisesti keskustelu tukikohdan rakentamisesta.
Kuten ensimmäisessä Dawn of War -pelissä, voit rakentaa tukikohtaasi, jolloin saat käyttöösi tehokkaampia yksiköitä ja päivityksiä, kun sinulla on enemmän valtaa ja vaikutusvaltaa. Yksiköistä puheen ollen, niitä on aivan valtavasti, ja niillä kaikilla on omat kustomointimahdollisuutensa. Voit varustaa Intercessorisi tavallisilla pulttipyssyillä tai korvata ne Auto- tai Stalker-pulttipyssyillä, ja eri työkalut ovat parempia eri tehtäviin. Jotkut aseet murtavat ajoneuvoja kuin tonnikalapurkkeja, kun taas toiset ovat parempia lähitaistelujoukkojen kaatamiseen.
Syvällistä yksinpelikampanjaa kaipaaville King Art Games lupaa, että Dawn of War IV:n tarinassa on tehtävä tärkeitä päätöksiä. Eri tehtävien valitseminen eri puolilla karttaa voi johtaa erilaisiin lopputuloksiin, ja asutuksia voi kaatua, jos emme päätä puolustaa niitä.
Lopuksi, kun taisteluista halutaan tehdä elokuvamaisia, Dawn of War IV tarjoaa meille runsaasti synkronoituja tappoanimaatioita, joiden avulla voimme näyttää omia animaatioita taisteleville yksiköille taistelun kaikissa vaiheissa. Tuhoamisjärjestelmä tarkoittaa myös sitä, että taistelukenttä tuntuu muuttuvan tekojesi ja vihollisesi kanssa käymiesi taistelujen myötä.



