Suomi
Gamereactor
uutiset
Crash Bandicoot: Nsane Trilogy

Crash Bandicoot: Nsane Trilogy on vaikeampi kuin muistat

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Crash Bandicoot: Nsane Trilogy on otettu hyvin vastaan niin pelaajien kuin kriitikoidenkin keskuudessa. Kokoelma on myös kirvoittanut kiivasta porinaa verkossa. Kaikki eivät ole pitäneet tehdyistä muutoksista, ja joidenkin mukaan peli on vaikeampi kuin ennen. Kehittäjät ovat viimeinkin avanneet sanaisen arkkunsa asiasta.

Blogipostauksessa käsitellään tärkeimpiä tehtyjä muutoksia. Tiimi valitsi ohjauksen perustaksi Crash Bandicoot 3: Warpedin. Lisäksi Crash putoaa alkuperäisiä pelejä nopeammin, kun on päästänyt irti X-napista.

Vicarious Visions on myös tunnustanut, että kokoelman esineiden keskinäisen vuorovaikuttamisen järjestelmä (collision system) on erilainen kuin alkuperäisissä peleissä. Tämä yhdessä uudenlaisen fysiikkamallinnuksen kanssa johtaa siihen, että hypyt vaativat ajoittain enemmän tarkkuutta kuin ennen.

Tekijät toivovat, että modernit tallennusmahdollisuudet tasoittavat hieman kasvanutta vaikeustasoa.

Lisäksi tekijät vihjaavat, että torstaina Comic-Conissa olisi tulossa jotain uutta ja hienoa. Mitähän se sitten mahtaisi olla?

Crash Bandicoot: Nsane Trilogy

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä