Gamereactor / Dansk / Svenska / Norsk / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor
Kirjaudu sisään






Unohditko salasanan?
Et ole jäsen, Haluan rekisteröityä

Kirjaudu käyttäen Facebook-tiliä
Gamereactor Suomi
uutiset
Destiny 2

Bungie puhuu Destiny 2:n tulevaisuudesta

Mutta onko jo liian myöhäistä?

Bungie on saanut kuulla kunniansa viimeisen parin kuukauden aikana. Yhtiö aiheutti kohun huijaamalla pelaajia siitä kuinka paljon he saavat kerättyä kokemuspisteitä lvl 20:n jälkeen Bright Engrameja ostaakseen, ja joksikin aikaa ensimmäisen lisäosan - Curse of Osiris - julkaisun jälkeen peruspelin osia laitettiin tämän DLC-maksumuurin taakse. Asiaa ei myöskään ole auttaneet kummallinen ja puutteellinen kommunikointti fanien suuntaan koskien ennen kaikkea mikromaksuja ja niihin rohkaisevia käytänteitä. Uudessa blogipostauksessaan Bungie selvittää Destiny 2:n tulevaisuutta. Osa muutoksista on rohkaisevia, mutta kyseessä saattaa olla liian vähän liian myöhään.

Mikromaksujen aiheuttamaa ärtymystä hoidetaan antamalla pelaajien ansaita "loottia" pelaamalla eikä ostamalla, jota pelaava kansa tietenkin on paljon toivonut. Bungie lisää myös joukkoon aiemmin puuttuvia pelimuotoja kuten Private Matches, Strike Scoring ja rankatut pelit Cruciblessa. Koko loot-järjestelmä otetaan uudelleen tarkasteluun, ja niin sanottua end-game-pelaamista tehdään houkuttelevammaksi. Alla muutamia tärkeimpiä pointteja, ja kaiken voi halutessaan lukea täällä.

Eververse
Uuden sisällön painopiste siirretään aktiviteeteista palkitsemiseen Bright Engramien sijasta. Tähän joukkoon lukeutuvat ghostit, sparrowit ja alukset kuin myös saavutuspalkinnotkin.

Kokemuspisteiden saaminen
Kokemuspisteiden saaminen on edelleen tutkinnan alla. Tarkoituksena on tehdä muutokset läpinäkyvällä tavalla pelaavalle kansalle selväksi, ja kokemuspisteiden saaminen tulee olla johdonmukaista tehtävästä aktiviteetista riippumatta. Tällä hetkellä kokemuspisteet karttuvat liian hitaasti, ja suuntaa pelaajia vain tiettyjen aktiviteettien pariin. Asiasta tiedotetaan sen edetessä.

Katso kuvan alta englanniksi vielä viimeinen päivä tammikuuta linjoille tuleva anti. Kerro kommenteissa, onko Destiny 2:lla vielä mahdollisuuksia saavuttaa pelaavan kansan luottamus? Onko jo liian myöhäistä?

Destiny 2

January 3oth Update


  • Masterwork Armor

  • We are expanding the Masterwork system to include armor.

  • Masterwork Armor provides increased damage reduction while using your Super.

  • You can reroll the armor stat type on Masterwork Armor, and similar to Masterwork weapons, you can upgrade a piece of armor to Masterwork by spending Masterwork Cores and Legendary Shards.

  • Raid Reward Rework

  • We are updating Raid rewards to make them more unique and interesting. They will now feature mods with Raid-specific perks, and we are adjusting the rewards to ensure a Raid item drops from each major encounter. The Raid vendor will also directly sell Leviathan and Eater of Worlds armor and weapons for purchase with Raid tokens and Legendary Shards.

  • We are also adding a new Ghost with Raid-specific perks that has a chance to drop from the Leviathan and Eater of Worlds final encounters. We intend to return to creating more Raid and other activity-unique rewards in the future.