Dansk
Svenska
Norsk
English
Deutsch
Italiano
Español
Português
Français
Nederlands
中文版
Indonesia
Polski
日本語
한국어
Česko
Ελληνικά
Türkçe
Tiếng Việt
عربي
Seuraa meitä
The Legend of Zelda: Breath of the Wildin eräs tunnusomainen piirre on se, että siitä puuttuvat perinteiset luolasto-osuudet kokonaan. Nintendo aikoo ilmeisesti korjata moisen puutteen tulevassa jatko-osassa.
Työpaikkailmoituksen mukaan etsinnässä on tasosuunnittelija (level designer) uuteen The Legend of Zelda -peliin, jossa palkattava tulee tekemään duunia luolastojen, vihusuunnittelun ja muun parissa. On siis selvää, että seuraavassa Zeldassa nähdään myös perinteisempiä luolastoja (tai ehkä temppeleitä?).
Perinteiset luolastot vai uudemmat shrine-haasteet? Kommentoi alla.