Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Svenska / Norsk / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Kirjaudu sisään






Unohditko salasanan?
Et ole jäsen, Haluan rekisteröityä

Kirjaudu käyttäen Facebook-tiliä
Gamereactor Suomi
uutiset
Soul Calibur VI

Soul Calibur VI:n tuottaja kertoo, miten Geralt saatiin peliin

Facebook
TwitterRedditGoogle-Plus

Taistelupelisarja Soul Calibur saa kuudennen osansa lokakuussa, ja yksi sen uutuuksista on The Witcher -sarjasta tutun Geralt Rivialaisen vierailu pelattavana hahmona. GRTV jututti Soul Calibur VI:n tuottajaa Motohiro Okuboa E3-messuilla siitä, miten Geralt peliin päätyi ja miten se siinä toimii.

"Soul Calibur -fanit ovat oppineet odottamaan vierailevaa hahmoa", Okubo kertoo oheisella videolla. "Soul Calibur VI:ssa olemme tehneet kovasti töitä luodaksemme erittäin immersiivisen maailman ja asetelman. Kun ryhdyimme etsimään vierailevaa hahmoa, halusimme hahmon, joka pelimaailmaan sijoitettuna yksinkertaisesti sopisi joukkoon. Geralt nousi vaihtoehdoista esiin ja lähestyimme CD Projektia. He olivat hyvin suostuvaisia."

Okubon mukaan vastaanotto oli positiivinen ja CD Projektin kanssa työskentely mielenkiintoista. "He ovat tukeneet tätä hanketta, mutta he ovat myös hyvin tarkkoja siitä, miten he haluavat hahmoaan kuvattavan. Se on tietysti positiivinen asia."

"Tarvittiin paljon palautesyklejä, joilla varmistettiin, että hahmo pysyi linjassa itsensä kanssa, ja menimme vielä pidemmälle tehdäksemme siitä täydellisen. Lennätimme mocap-näyttelijän studiollemme Japaniin ja tallensimme hänen liikkeensä Geraltille. Uskon, että jos olet pelannut The Witcheriä ja pelaat tätä peliä, näet että Geralt todella herää henkiin Soul Calibur VI:ssa."

Katso alta koko videohaastattelu, jossa käsitellään myös muita pelin ominaisuuksia. Geraltin fanien kannattaa lukaista lisäksi hahmon ääninäyttelijän Doug Cocklen haastattelu.

Soul Calibur VI