Suomi
Gamereactor
uutiset

Kehittäjän mukaan PS5 ja Xbox Scarlet eivät välttämättä pyöritä pelejä tasolla 4K ja 60 ruutua sekunnissa

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Sekä PS4 Pro että Xbox One X ovat uhonneet 4K & 60 ruutua sekunnissa -suorituskyvyllä, mutta käytännössä tilanne ei läheskään aina ole ollut niin. Moiseen ei välttämättä pystytä seuraavassakaan konsolipolvessa.

Forge Studiosin perustaja ja toimitusjohtaja Stefano Pinna puhui taannoin Gaming Boltille sanoen, että seuraavassakaan konsolipolvessa ei välttämättä saavuteta himoittua tasoa 4K & 60 ruutua sekunnissa.

"I think each developer is still going to decide where he wants to put the new power available. You can steer that in higher resolution and fluidity or you can put insane amount of visual fidelity on screen and render it at lower resolution or a bit less fluid... let's say that a current-gen game, visually astonishing as a Naughty Dog game can be, would probably run 4K/60 FPS with new amazing tech features added... if you want more visual fidelity than that, we are going to lose either FPS or resolution."

Kehittäjän mukaan PS5 ja Xbox Scarlet eivät välttämättä pyöritä pelejä tasolla 4K ja 60 ruutua sekunnissa


Ladataan seuraavaa sisältöä