Suomi
Gamereactor
uutiset
Control

Controlissa ei ole lainkaan fetch quest -tehtäviä

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Siirtyminen lineaarisesta tarinankerronnasta avoimen maailman peliksi tarkoittaa valitettavan usein sitä, että mukaan lisätään täytetehtäviä pitämään pelaaja kiireisenä. Tällaisiin viitataan yleensä lyhyesti fetch quest -tehtävätyyppinä. Näitä ei kuitenkaan ole lainkaan kotimaisen Remedyn tulevassa Control-pelissä.

Hiljan WCCFTech haastatteli ohjaaja Mikael Kasurista, jonka mukaan Controlissa on päätarinan ohella sivutehtäviä, joiden Remedy haluaa olevan merkityksellisiä ja mielekkäitä.

"There is the main campaign, which is all about Jesse assuming the role of director of The Federal Bureau of Control - of her earning that role and dealing with the Hiss, the strange force that has taken over The Oldest House. But as she tries to figure that out and follow the main campaign she will be presented with a lot of different options that she can tackle if she wants. We wanted each one to feel relevant or to at least be an interesting thing for you to do. We want to avoid busywork and meaningless fetch quests in Control, which side quests can so easily become."

Control julkaistaan vuoden 2019 aikana PC:lle, PS4:lle ja Xbox Onelle.

Control

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä