Dansk
Svenska
Norsk
English
Deutsch
Italiano
Español
Português
Français
Nederlands
中文版
Indonesia
Polski
日本語
한국어
Česko
Ελληνικά
Türkçe
Tiếng Việt
عربي
Seuraa meitä
Rockstarin Dan Houser ilmoitti taannoin, että Red Dead Redemption 2:n eteen on paiskittu 100 tunnin työviikkoja. Gamereactorkin uutisoi asiasta. Juttua on sittemmin puitu julkisuudessa paljon, ja muun muassa Rockstar on joutunut tarkentamaan lausuntoaan.
Sega on päättänyt ottaa tilaisuudesta ilon irti. Raportin mukaan tämä niin sanottu crunch-aika on heidän tallissaan lähes tyystin poistettu. Ylityötunnit ovat vähentyneet yli 80% sen jälkeen, kun asiaan ryhdyttiin kiinnittämään huomiota vuonna 2013.
"We want employees to have quality time outside of the office so that they do not lose their creative drive. Well-established measures that the Group has introduced to reduce long overtime work have produced tangible results."