Cookie

Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.

Suomi
Gamereactor Suomi
uutiset
Underworld Ascendant

OtherSide käyttää "kaikkea oppimaansa" Underworld Ascendanttiin

Pelaajan valinnanvapaus on pelin ytimessä.

Joe Fielder on yksi OtherSide Entertainmentin immersive sim -pelin Underworld Ascendantin suunittelijoista.

"Underworld Ascendant on yhdistelmä kaikesta mitä opimme tekemällä pelejä kuten System Shock, Thief ja Bioshock. Useat jäsenemme työskentelivät ennen Irrationlissa tai Looking Glass Studiosissa, ja nyt yritämme kehittää immersive sim-pelit seuraavalle asteella monella mielenkiintoisella tavalla", hän sanoo.

"Peli keskittyy paljon pelaajan vapauteen haasteellisella tavalla. Se tarjoaa pelaajalle suuren määrän työkaluja joita käyttää, palkiten luovuutta. Pelissä on kymmeniä eri taitoja sekä proseduraalinen taikomissysteemi joka perustuu riimukieleen aivan kuten alkuperäisessä Ultima Underworldissa."

"Kyseessä on siis täysi vastakohta peleille jotka pakottavat pelaajan yhteen oikeaan ratkaisutapaan. Tarkoitus on antaa pelaajalle työkalut joilla he voivat itse ratkaista ongelmansa parhaaksi näkemään tavalla."

Jos olet kiinnostunut pelistä, katso täältä julkaisutraileri ja suunittelija Paul Neurathin näkemykset immersive sim -peligenren kasvusta.

Onko valinnan vapaus ja epälineaarisuus tärkeää sinulle pelissä?

Skip
Skip
Underworld Ascendant