Cookie

Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.

Suomi
Aloitussivu
uutiset
Sekiro: Shadows Die Twice

Sekiro: Shadows Die Twicen keskusalue sai selityksensä

Gamereactor uutisoi eilen, että From Softwaren tuleva Sekiro: Shadows Die Twice tekee monia keskeisiä pelimekaanisia asioita toisin kuin mihin esimerkiksi Dark Souls -peleissä on totuttu. Nyt on selvinnyt, että ainakin yksi tuttu elementti tekee paluun: keskusalue eli siis niin sanottu "hubi".

Game Informerin mukaan keskusalue on nimeltään Dilapidated Temple, ja sen toiminta on täysin samanlainen kuin mihin Souls-peleissä on totuttu.

Temppelissä edistetään tarinaa, pikamatkustetaan alueilta toisille ja toki parannellaan omaa hahmoa monin eri tavoin. Temppelissä asustaa lukuisia NPC-hahmoja, jotka avustavat kukin omalla tavallaan pelaajaa matkallaan. Pelin maailmassa voi myös pelastaa NPC-hahmoja, jotka liittyvät sitten mukaan temppelin joukkoon tummaan.

Sekiro: Shadows Die Twice