Suomi
Gamereactor
uutiset
Red Dead Redemption 2

Unchartedin ja The Last of Usin kehittäjä kritisoi Red Dead Redemption 2:hta

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Pelinkehittäjät ovat yleensä hyvin diplomaattisia toisiaan kohtaan eivätkä ota kantaa toistensa tekemisiin. Joskus asiasta on kuitenkin poikkeuksia.

Entinen Naughty Dogin ohjaaja Bruce Straley (joka lähti firmasta syyskuussa 2017) kommentoi taannoin Twitterissä ex-kollegansa kannanottoa, jossa hän ylisti ratkaisua tehdä Red Dead Redemption 2:n yksi muistettavimmista kohtauksista pelattavaksi. Straley ei pitänyt siitä, että peli pakotti hänet pelaamaan tarkasti aivan tietyllä tavalla.

"The game killed me when I tried to flank in that mission - like so many RDR2 story missions. They need me to do what the story requires & continually remove my choices. The env was open & I had the skills, but they punished me for thinking for myself instead of rewarding me.<em>

<em>But I'd argue removing player choice in order to achieve "epic stories" undermines the power of interactivity completely. So, it winds up NOT being epic, because I end up frustrated that the game just doesn't trust me. Then I'm just ticking boxes to start cutscenes.

Kaiken päälle Bruce Straley ilmoitti hieman myöhemmin, että Red Dead Redemption 2:n tehtäväsuunnittelu on vanhentunutta.

Red Dead Redemption 2
HQ

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä