Suomi
Gamereactor
uutiset
The Outer Worlds

The Outer Worldsin latausruutu muuttuu pelaajan valintojen mukaan

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Obsidian Entertainment tunnetaan peleistä, joissa pelaajan valinnoilla on vaikutusta tarinan kulkuun. Studion seuraava peli The Outer Worlds vie tämän uudelle tasolle. Haastattelussaan Game Informerille taiteellinen johtaja Daniel Alpert ja toinen ohjaaja Leonard Boyarsky kertoivat siitä, että pelaajan valinnat heijastuvat latausruutuihin.

Latausruudut ovat ikään kuin sanomalehtien sivuja pelaajan tekemisistä. Yhdellä läpipeluukerralla ei pääse näkemään kaikkia kuvia.

Alpert: "These are some of my favourite pieces in the game. As you play through, you affect story events. You get these loading screens that are like newspaper-printed images of things the player has done. In a single playthrough, you can't get all the newspaper images."

Boyarsky: "We knew we wanted to do something where you were seeing images or propaganda based on what you had done, but it came together when we decided that it was told from the Board's point of view. These are from Board-operated newspapers and periodicals. If you're doing stuff the Board approves of, you're a hero. If you're doing anti-Board stuff, it's an "evil, mysterious stranger plotting against us" kind of thing."

Mukava kuulla, että pelaajan viihtymiseen panostetaan nykyään myös lataustauoilla.

The Outer Worlds
The Outer Worlds
The Outer Worlds

Aiheeseen liittyviä tekstejä

3
The Outer WorldsScore

The Outer Worlds

ARVIO. Kirjoittaja Markus Hirsilä

Fallout avaruudessa, ja vähän Mass Effectkin. Pelimekaanisesti ei suinkaan vanhahtava, vaan perinteinen. Juuri tällaista olen kaivannut.



Ladataan seuraavaa sisältöä