Dansk
Svenska
Norsk
English
Deutsch
Italiano
Español
Português
Français
Nederlands
中文版
Indonesia
Polski
日本語
한국어
Česko
Ελληνικά
Türkçe
Tiếng Việt
Suoratoiston ja digitaalisen pelimyynnin yleistyminen on laittanut perinteiset kivijalkakaupat ahtaalle. Tämä kehitys on ollut Gamestopin ongelmana jo vuosien ajan, ja näyttää siltä, että onkin tullut aika muuttaa liiketoiminnan ideaa.
Venture Beatin mukaan Gamestopin uusi toimitusjohtaja George Sherman on astunut remmiin, ja uusi aloite nimeltä Gamestop 2.0 on lanseerattu.
Gamestopin on määrä muuttua kulturelliksi kokemukseksi, eli luvassa on enemmän trailereita näytillä, ja enemmän erilaisia jäsenyyksiä tarjolla. Suunnitteilla on tuoda kauppoihin demokioskeja, joiden avulla pelejä voi testata muiden asiakkaiden kanssa, ja niistä peleistä keskustella ennen ostopäätöksen tekemistä.