Suomi
Gamereactor
uutiset
Star Wars: Visceral Games Project

Amy Hennig kummastelee EA:n päätöstä tehdä sittenkin tarinavetoinen yksinpeli Star Warsista

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Visceral Gamesin odotettu tarinavetoinen Star Wars -peli kulki koodinimellä Ragtag. Projekti ja koko studio kuitenkin kuopattiin, koska EA halusi panostaa avoimen maailman live service -peleihin. Tarinavetoisessa yksinpelissä ei ollut potentiaalia mikromaksuihin.

Tulossa oleva Respawn Entertainmentin Star Wars Jedi: Fallen Order on kuitenkin juurikin tarinavetoinen yksinpeli, jossa ei ole mikromaksuja. Moinen tuli yllätyksenä Amy Hennigille, jonka johdossa Ragtag-peliä kehitettiin. Hennig avautui asiasta Eurogamerille.

"It's odd! I have to be candid with you. I mean, it's coming from the EA Star Wars Twitter handle [...] but I don't know whether it's implicitly referencing previous comments they made after our project was killed? [...] I don't know why the change of heart happened, because that was very clearly not an acceptable plan when we were working on Ragtag! But you know, things change. [The decision to cancel Ragtag] was made in summer 2017. We found out in October 2017. So that's almost two years ago, and a lot has changed in that time, and there's been a pretty public and vocal backlash against the idea gamers don't want single-player games. [...] Of course they do, of course we do!"

Star Wars: Visceral Games Project

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä