Cookie

Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.

Suomi
Gamereactor Suomi
uutiset
Wolfenstein: Youngblood

Wolfensteinin tekijät haluavat välttää niin sanotun crunchin

Viime aikoina on kiinnitetty paljon huomiota niin sanottuun crunch-aikaan. Termillä tarkoitetaan sitä aikajaksoa, joka edeltää pelin julkaisua. Tuolloin on tavallista, että pelinkehittäjät paiskivat haitallisia määriä ylitöitä.

Wolfenstein-kehittäjä Machine Games on kertonut Redditissä tuottaja John Jenningsin suulla, että he tekevät koko ajan töitä voidaakseen eliminoida crunch-ajan kokonaan.

"Crunch is a difficult topic. Finding what's fun' in games is so hard to schedule and plan for. The labour laws in Sweden are very prescriptive about what's legal but crunch is also something that we're actively working at eliminating from our studio, and I say that genuinely, rather than as some trite PR answer. We've built a policy over the last 12 month and we're putting in a lot of effort to stick to it, even if that makes life for us in management more difficult from a business perspective sometimes."

Wolfenstein: Youngblood