Suomi
Gamereactor
uutiset

Kehittäjän mukaan eri alustojen käsite katoaa pian

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Videopelien aamuhämäristä saakka on ollut selvää, että joitakin pelejä pääsee pelaamaan ainoastaan tietyllä alustalla. Nykyaikana tämä on kuitenkin nopeasti muuttumassa erilaisten verkkopalveluiden seurauksena. Ubisoftin entinen kehittäjä Benjamin Charbit on kertonut WCCFTechille, että hänen mielestään erilaisten alustojen käsite joutaa historiaan jo lähiaikoina. Tällä hetkellä Charbitilla on työn alla salainen "Project C", jolle ei ole määritelty tarkkoja alustoja.

"It's a completely device agnostic title. Right now we're running it on mobile using cloud gaming services, and from day one we've designed it with that in mind. I think the notion of platforms, this concept of platforms, is absolutely going to disappear. What will matter will be the experience. And so, to give you an illustration, every time we design something new, we always put it through a matrix that says 'okay, system, what can I do during a bathroom break? On my smartphone? What can I do when I'm in the taxi on my smartphone? What can I do when I have two hours at home? Sitting five hours in the afternoon or afternoon on my console?' It's a completely divisive message."

Menettävätkö yksinoikeuspelit siis piankin merkityksensä? Kommentoi alla.

Kehittäjän mukaan eri alustojen käsite katoaa pian


Ladataan seuraavaa sisältöä