Cookie

Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.

Suomi
uutiset
Empire of Sin

Kehittäjälegenda Romero vaatii Empire of Sinissä voiton sijasta murskavoittoa

Tässä strategiateoksessa ei rauhallisilla keinoilla menestytä, kertoo Alfonso John Romero.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto

Katsot

Preview 10s
Next 10s
Mainosta

Romero Games työstää parhaillaan Paradoxille Empire of Sin -strategiapeliä. Nappasimme legendaarisen pelisuunnittelija Alfonso John Romeron E3-messuilla piinapenkkiin kertomaan teoksestaan.

Romero korosti pelin raadollisuutta. Dominointi ja vihollisten murskaaminen on ainoa vaihtoehto, sillä rauhaa rakastavat tai uuteen mahdollisuuteen uskovat huomaavat taistelun päättyvän tappioon.

"The way you win the game is through domination, which means combat and wiping everybody out. So it's not like an economic victory where you have a bunch of friendly allies. You do make allies in the game, but then you will kill those allies to win the game, and everybody will do the same with you - they'll make peace with you, the allies, but then they're going to attack you at some point."

"So that means that there's combat, but for players that are less into that style of combat - you know right down on the ground, choosing your action points and everything - if you're into mostly the management part of it, the empire management, when combat happens you can just have it auto-resolve."

Kuulostaako Romeron alla oleva haastattelu siltä, että mafiahenkinen Empire of Sin on syytä merkitä kalenteriin?

Katsot

Preview 10s
Next 10s
Mainosta

Katsot

Preview 10s
Next 10s
Mainosta
Empire of SinEmpire of Sin

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä