Cookie

Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.

Suomi
Aloitussivu
uutiset
The Outer Worlds

Brian Hinesin mukaan Obsidian ei ole "crunch studio"

Videopelialalla käytetään nimitystä crunch, kun julkaisun lähestyessä tehdään pitkää päivää, jotta peli saadaan valmiiksi ajoissa. Joidenkin mielestä kyseessä on suuri ongelma, sillä se kuormittaa työntekijöiden terveyttä niin fyysisesti kuin henkisestikin.

Fallout: New Vegasista muistettava Obsidian työstää tällä hetkellä peliä The Outer Worlds, joka julkaistaan 25. lokakuuta 2019 PC:lle, PS4:lle, Xbox Onelle ja Nintendo Switchille. Vanhemman suunnittelijan Brian Hinesin mukaan Obsidian ei ole "crunch studio". Hines antoi lausuntonsa PC Games N:lle.

"Obsidian is not a crunch studio, which is one of the things that keeps people staying there for a long time."

"There really hasn't been a crunch or a death march or anything like that with the studio for quite a long time, as far as I can remember anyway."

"That's definitely one of the things that as a studio we're very committed to, we'd rather cut something than try and get people to not have a life outside of the industry".

The Outer Worldsin ennakon pääsee lukemaan täällä.

The Outer Worlds