Dansk
Svenska
Norsk
English
Deutsch
Italiano
Español
Português
Français
Nederlands
中文版
Indonesia
Polski
日本語
한국어
Česko
Ελληνικά
Türkçe
Tiếng Việt
عربي
Ajan kuluessa ja konetehojen kasvaessa peleissä nähty grafiikka on alati parantunut, ja muuttunut elävämmän oloiseksi. Monien mielestä niin sanottuun fotorealismiin on kuitenkin vielä matkaa, joskin Take-Two'n toimitusjohtaja Strauss Zelnick pitää kehitystä vääjäämättömänä.
Zelnickin mukaan tulevaisuuden konsolipeleissä grafiikkaa on vaikeaa erottaa oikean elämän kuvista. Tietenkin vain aika näyttää, milloin näin tapahtuu.
"We have a new console generation coming, and that's going to allow us to do some things that we haven't been able to do before creatively, and that's exciting. We're going to reach a point where you won't be able to tell the difference between what's created in the computer and what's real."