Suomi
Gamereactor
uutiset

Ubisoftin pomon mukaan tulevaisuus on avoimen maailman peleissä

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Menneen muutaman vuoden aikana Ubisoftin avoimen maailman pelit ovat muuttuneet koko ajan isommiksi. Ubisoftin toimitusjohtaja Yves Guillemot puhui asiasta Games Industrylle sanoen, että tavoitteena oli saada Assassin's Creed Unityn kokoinen tarina mukaan Assassin's Creed Odysseyhun siten, että pelissä on lukuisia Unityja.

"Our goal is to make sure you can have a Unity within an Odyssey. If you want to have a story of 15 hours, you can have it, but you can also have other stories. You live in that world and you pursue what you want to pursue. You have an experience, many Unity-like experiences."

Pelejä tekevät kuitenkin suunnilleen saman kokoiset tiimit kuin ennenkin, mutta toimitusjohtajan mukaan nämä tiimit kyllä pystyvät tehtäväänsä. Ideana tuntuu olevan, että pelejä päivitellään pitkään niiden julkaisun jälkeen.

"It is sustainable. Because the world is big and the number of players that can play our games is immense. What we've seen in the last few years is the number of players that play our games is constantly growing. New markets open up and games live a lot longer than before. So, at the moment we can continue to increase the investments because we know we can have a return on investment that can be quite long."

Ubisoftin pomon mukaan tulevaisuus on avoimen maailman peleissä
Ubisoftin pomon mukaan tulevaisuus on avoimen maailman peleissä


Ladataan seuraavaa sisältöä