Suomi
Gamereactor
uutiset
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077, ei satunnaisesti generoituvaa sisältöä

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Moderni teknologia mahdollistaa sen, että peleihin pystytään luomaan automaattisesti sisältöä, ja tätä kutsutaan käsiteellä "procedural generation". Yleensä tätä keinoa käytetään niin sanotuissa roguelike-peleissä. Lisäksi muun muassa Fallout 4 sai tehtyä pelaajalle tolkuttomasti tekemistä juuri tällä kikalla. Cyberpunk 2077 ei kuitenkaan kuulu näihin peleihin.

CD Projekt Redin Quest Design Coordinator Philipp Weber on kertonut foorumilla, että jokainen pelissä nähtävä tehtävä on tehty erikseen käsin. Näin taataan tekemisen mahdollisimman korkea laatu.

"Every quest in the game is handcrafted. For us, quality is always more important than quantity, and we just couldn't deliver this quality with modules we assemble in different ways to create these random quests. We don't just want to keep people busy, but actually give them something to do that's worth their while."

Cyberpunk 2077

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä