Suomi
Gamereactor
uutiset

Kehittäjän mukaan GDDR 6 RAM määrää Xbox Scarlettin nopeuden

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Tuleva Microsoftin Xbox Scarlett -konsoli tulee sisältämään GDDR6 RAMin, joka on nopeampi tyyppi kuin mitä moderneissa grafiikkakorteissa yleisemmin käytetään tällä hetkellä. Ainakin yhden kehittäjän mukaan ratkaisu tulee olemaan merkittävä.

Gaming Boltin haastattelema Warfacen kehittäjä Ivan Pabriarzhyn on sitä mieltä, että yleensä juuri RAMin nopeus rajoittaa studioita pelien kehityksessä nykyiselle konsolipolvelle.

"Memory performance is one of the biggest bottlenecks when developing for a console. GDDR6 offers a big leap in data transfer rates between the processor and RAM. This means that the CPU will spend less time waiting for access to data in RAM, which should have a beneficial effect on the frame rate. With GDDR6, developers can put more stuff on-screen without sacrificing stable frame rates, which is awesome."

Xbox Scarlettia odotellaan markkinoille loppuvuodesta 2020.

Kehittäjän mukaan GDDR 6 RAM määrää Xbox Scarlettin nopeuden


Ladataan seuraavaa sisältöä