Cookie

Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.

Suomi
uutiset

Kehittäjän mukaan taaksepäin yhteensopivuus merkitsee lisätyötä kehittäjille

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto

Katsot

Preview 10s
Next 10s
Mainosta

Sekä Sony että Microsoft panostavat avokätisesti seuraavan sukupolven konsoleidensa taaksepäin yhteensopivuuteen. Uutinen on tietenkin hyvä kuluttajille, mutta samalla se tuottaa kehittäjille lisää työtä.

Gaming Boltin haastattelema Typhoon Studiosin Alex Hutchinson muistetaan mukavasta pelistä Journey to the Savage Planet, ja mies on työskennellyt myös Ubisoft Montrealilla. Hänen mukaansa aiemmin konsolien ehkä se paras puoli kehittäjän näkökulmasta on ollut se, että kaikilla kuluttajilla on pitkän aikaa aktiivisessa käytössä se täysin samanlainen pelikonsoli.

"Sony and Microsoft seem to be thinking about releasing more updated hardware more often, like phones, and so they need to make sure software can stick around or they'll do terrible things to devs... but really, it just means we need to do more work supporting more platforms, which removes one of the best things about consoles: a reliable box with a long shelf life."

Kehittäjän mukaan taaksepäin yhteensopivuus merkitsee lisätyötä kehittäjille


Ladataan seuraavaa sisältöä