Suomi
Gamereactor
uutiset
Doom Eternal

Doom Eternalin kehittäjä pitää rutistusaikaa edelleen hyvänä asiana

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Viime vuosina pelialan työolosuhteet ovat nousseet tapetille. Keskiössä on ollut niin sanottu rutistusaika eli "crunch", jolloin julkaisupäivän lähestyessä työntekijät paiskovat järkyttäviä tuntimääriä saadakseen pelin valmiiksi. Jo aiemmin id Software on myöntänyt, että rutistusta on käytetty saamaan Doom Eternal valmiiksi ajoissa.

Joe Roganin podcastissa puhunut ohjaaja Hugo Martin sanoi pitävänsä rutistusta hyvänä asiana.

"It's not really crunch... this is going to sound hokey. It's like a lifestyle. I live and breathe this. No one makes me stay at the office. Even when I come home, I see my kids, I do my thing, and then I just do research. You have to ingest a ton of it, which means [this job] is 24/7. I get up really early; I try to do the exercise thing ... then I come home, send the kids to school. Then I have about two hours where the house is empty and I'll just play games."

Oletettavasti projektijohto edellyttää vastaavaa omistautumista myös työntekijöiltään.

Doom Eternal

Aiheeseen liittyviä tekstejä

0
Doom Eternal (Nintendo Switch)Score

Doom Eternal (Nintendo Switch)

ARVIO. Kirjoittaja Petter Lundberg

Koronakevät 2020 sai Animal Crossing: New Horizons -saariseikkailusta ja Doom Eternal -räiskinnästä itselleen kätevästi pelilliset keulakuvat - netti oli nopeasti...

0
Doom Slayer on nyt parhaimmillaan patsaana

Doom Slayer on nyt parhaimmillaan patsaana

UUTINEN. Kirjoittaja Markus Hirsilä

Japanilainen Figma on tunnettu näyttävistä figuureistaan eli päheistä patsaistaan, ja lisäksi tuotteet ovat yleensä ihan kohtuullisella hinnalla myytäviä. Kesäkuussa 2022...



Ladataan seuraavaa sisältöä