Suomi
Gamereactor
uutiset
Call of Duty: Warzone

Call of Duty: Warzonen suoratoistoa katsottiin Kiinassa viime kuussa 156 000 tuntia

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Aasian pelimarkkinoita seuraava Niko Partners on paljastanut, että Douyu-sivuston mukaan Call of Duty : Warzone oli viime kuussa Kiinan yhdeksänneksi suosituin peli. Suoratoistoa katseltiin 156 188 tunnin verran, ja suoratoistajia oli 6 800. Itse peli julkaistiin 10. maaliskuuta.

Se suosituin peli Kiinassa on edelleen Arena of Valor, ja perässä tulee "pukki" eli PUBG.


  1. Arena of Valor (Tencent)

  2. PUBG (PUBG Corp)

  3. League of Legends (Tencent)

  4. Peacekeeper Elite (Tencent)

  5. Dungeon Fighter Online (Tencent)

  6. Counter-Strike : Global Offensive (Perfect World)

  7. Crossfire (Tencent)

  8. DOTA 2 (Perfect World)

  9. Call of Duty: Warzone (Activision Blizzard)

  10. World of Warcraft (NetEase)

Call of Duty: Warzone
HQ

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä