Suomi
Gamereactor
uutiset
World of Warcraft: Battle for Azeroth

Blizzardin pomon mukaan World of Warcraft on edelleen yhtä sosiaalinen kokemus kuin aina ennenkin

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

World of Warcraft aloitti taipaleensa erittäin sosiaalisena kokemuksena, jossa pelaajat auttoivat toisiaan tavalla ja toisella eteenpäin pelissä. Toisaalta Blizzard on vuosien kuluessa tehnyt tiiviin yhteistyön vähemmän tarpeelliseksi muun muassa Dungeon Fingerin ja Raid Finderin avulla.

WoWin vähemmän sosiaaliseksi tekemisestä on syytetty Blizzardin entistä pomoa Mike Morhaimea, mutta nyt nykyinen pomo J. Allen Brack on ilmoittanut olevansa eri mieltä. Blizzardin uusimmasta talouskatsauksesta kertoi PC Gamer, ja tässä yhteydessä Brack totesi WoWin olevan edelleen yhtä sosiaalinen kokemus kuin aina ennenkin.

"World of Warcraft has been fortunate to be engineered as a very social experience, and that's as true today as the day we launched. Over time, we've listened to feedback from the community, and the game has evolved to what we now call the 'modern game,' which has really expanded the breadth and the depth of gameplay, as well as making it easier to kind of find friends, group up, make progress, or play alone, all within the social environment."

World of Warcraft: Battle for Azeroth

Aiheeseen liittyviä tekstejä

0
Osta leluja tukeaksesi WoWin e-urheilua

Osta leluja tukeaksesi WoWin e-urheilua

ESPORTS. Kirjoittaja Markus Hirsilä

World of Warcraftin e-urheilusta ei ole pidetty samalla tavalla ääntä kuin Blizzardin muista peleistä, kuten Overwatchista. WoWin e-urheilua voi tukea ostamalla leluja...



Ladataan seuraavaa sisältöä