Cookie

Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.

Suomi
Gamereactor
uutiset
The Last of Us: Part II

Microsoftin mukaan The Last of Us: Part II on grafiikaltaan sitä parasta mahdollista

Tilaa uutiskirjeemme tästä! - Katso lisätietoa joulukalenterista

* Pakollinen tieto
HQ

Epic Games ja Apple käyvät tällä hetkellä oikeustaistelua, ja monia muitakin firmoja on ollut mukana prosessissa tavalla ja toisella. Yksi näistä on Microsoft. Tämän prosessin kuluessa asiakirjoja on päätynyt vuodettuna julkisuuteen yksi jos toinenkin. Mukana on ollut niin varmistettua tietoa kuin huhuiluakin.

Neogafissa on paljastunut Microsoftin sisäiseen käyttöön tarkoitettu arvio pelistä The Last of Us: Part II. Vaikuttaa siltä, että Microsoft vaikuttui pelin laadusta tavalla ja toisella. Grafiikan osalta peli on parasta mahdollista.

"The visual quality and attention to detail in The Last of Us Part II is absolutely best-in-class in basically every area, and the overall presentation is significantly ahead of anything that other teams have been producing on console and PC. We were frequently stunned by the quality of the game's visuals, something that sadly seldom happens these days. It's even more impressive considering that the game feature two separate player characters with different groups of allies, in different locations, along with flashback sequences taking place years before. It features a shockingly wide variety of environments, weather, and day cycles in locations ranging from Wyoming to California."

Microsoftin arvioijat huomioivat kuitenkin sen, ettei pyssyttelyä ole saatu (vieläkään) hyvälle tasolle. Lisäksi tavaroiden kanssa puljaaminen sai kritiikkiä.

"Naughty Dog still can't seem to make decent gun combat in any of their games --- The inputs for weapon switching are all located on the d-pad, and there was no "quick switch" between current and previous weapons. So unless you've got an additional thumb on your left hand, then you're going to have to take your thumb off the movement controls on the left stick in order to switch weapons, which was notably frustrating during the more frenetic combat sequences."

The Last of Us: Part II

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä