Suomi
Gamereactor
uutiset

God of Warin isä David Jaffe todellakin inhoaa vaikeustasoa Metroidissa ja Returnalissa

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Davis Jaffe muistetaan peleistä Twisted Metal ja se alkuperäinen God of War. Hän jätti Sonyn taakseen jo vuonna 2007, mutta on silti pysytellyt pelialalla tavalla ja toisella. Hänen kannanottonsa asioihin eivät suinkaan aina ole sitä valtavirtaa myöskään.

Tällä kertaa Jaffe on ottanut kantaa nykypelien vaikeustasoon. Hänen mielestään vaikeustaso on omiaan ajamaan pelaajia pois pelien parista. Hän kommentoi asiaa Twitterissä. Metroidin lisäksi sanan säilästä sai myös kotimainen Returnal.

"Kena, Metroid, Returnal; all leading the march towards super challenging games.Maybe it's NES generation coming into their own as designers but I fucking HATE THIS shit. And it's not an age thing;I NEVER liked it.But it wasn't so rampant. It's like devs WANT to push Players away."

Keskustelua pelien vaikeustasosta käydään säännöllisesti, ja samojen näkökohtien esittämisen jälkeen tilanne jää ratkaisematta aina seuraavaan kertaan saakka, jolloin sama kuvio aloitetaan alusta.

God of Warin isä David Jaffe todellakin inhoaa vaikeustasoa Metroidissa ja Returnalissa


Ladataan seuraavaa sisältöä


Cookie

Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.