Cookie

Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.

Suomi
Gamereactor
uutiset
Elden Ring

Elden Ring on hyvin lähellä ohjaajansa käsitystä ideaalisesta pelistä

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

From Softwaren Elden Ring julkaistaan 25. helmikuuta, ja kyseessä on ehdottomasti pelivuoden 2022 yksi odotetuimmista teoksista. Niin ikään luoja Hidetaka Miyazaki kokee projektin tärkeäksi ja suorastaan unelmapeliksi. EDGEn haastattelussa selviää, että Elden Ring on hyvin lähellä hänen omaa ideaalista näkemystään videopelistä.

"I don't approach it in terms of 'this is the kind of open world game I want to make'. It's just that the open world enriches this ideal experience I'm trying to achieve. To give some very simple examples, if I was to explore this world, I'd want a map- a proper map. Or, you know, if I saw something over there, I'd want to actually be able to go over and explore it. And I'd want to fight with a dragon in an epic arena. Things like this. It's very simple stuff, but Elden Ring allows a lot of these things to become a reality for me, creating something that's very close to my ideal game."

Miyazaki ei kuitenkaan tule pelaamaan itse Elden Ringiä, koska ei pysty saamaan oman pelinsä parissa yllätyksiä, joita tuoreeltaan pelin pariin sukeltava pelaaja saa kokea.

"I probably won't end up playing Elden Ring because it's a game I've made myself. This is sort of my personal policy. You wouldn't get any of the unknowns that the fresh player is going to experience. Like I said before, it wouldn't feel like playing. But if I did, then this would be close to the ideal game I'd want."

Elden Ring

Kiitokset, Gaming Bolt

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä