Suomi
Gamereactor
uutiset

Uusi tutkimus osoittaa, että pelaajat rakastavat suuresti vahvoja brändejä

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Mahdollisuudet ovat melko suuret sen asian suhteen, että videopeliharrastaja lukee tämän. Se tarkoittaa, että ostat todennäköisemmin suositun tuotemerkin todennäköisemmin kuin tavallinen tallaaja, kun menet ostoksille. Riippumatta tuotteen käyttötarkoituksesta.

Asia kävi ilmi Newzoon uudessa tutkimuksessa (GamesIndustry.biz), jossa osoitetaan selvästi, että me pelaajat todella rakastamme brändejä ja erityisesti energia- ja virvoitusjuomia. Kyselyyn osallistui yli 75 000 vastaajaa, jotka asuvat 36 eri maassa eri puolilla maailmaa. Heiltä kysyttiin, kuinka myönteiset heidän näkemyksensä 13 eri brändistä olivat, ja pelaajat äänestivät keskimääräistä korkeammin jokaisessa näistä brändien kohdalla.

Ainoat tuotemerkit, jotka eivät olleet kovin suosittuja pelaajien keskuudessa, olivat alkoholijuomat. Jos arvaamme miksi, se johtuu yksinkertaisesti siitä, että se saa useimmat meistä pelaamaan huonommin. Näyttää siis siltä, ​​​​että useimmat pelaajat suosivat energiajuomia suorituskyvyn parantamiseksi.

Katso tutkimuksen tilastoja alapuolelta.

Uusi tutkimus osoittaa, että pelaajat rakastavat suuresti vahvoja brändejä


Ladataan seuraavaa sisältöä